Sıkça Sorulan Sorular
1) İnternetten aldığım ürünü ne zamana kadar iade edebilirim? Satın aldığınız ürünü 14 gün içinde iade edebilirsiniz. Bu süre zarfında cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.
2) Aldığım ürünü ne zamana kadar değiştirebilirim? Satın aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde ürün değişimi yapabilirsiniz.
3) Kişiye özel üretilmiş ürünler ile ilgili iade ve değişim şartları nedir? Kişiye özel olarak üretilmiş; farklı renklerde hazırlanmış, isim veya benzeri kişiselleştirmeler yapılmış, özel ölçülendirilmiş ürünler iade edilemez veya değiştirilemez. Ancak, süreye bağlı olmaksızın fatura tutarınızın %50'sini iade etmeyi taahhüt ediyoruz.
5) Siparişim ne zaman kargo firmasına teslim edilir? Siparişleriniz stok durumuna göre 1-7 iş günü içinde kargo firmasına teslim edilir. Eğer ürün özelliklerinde değişiklik veya özel bir ölçü istiyorsanız, bu süre uzayabilir. Aciliyet durumunda müşteri hizmetlerimizle iletişime geçerek ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.
6) Özel istekte bulunduğum ve/veya değişiklik veya ilave talep ettiğim kişiye özel üretilmiş ürünler kaç günde teslimata hazır olur? Kişiye özel üretilmiş ürünler en geç 15 iş günü içinde kargoya teslim edilir.
7) Ödeme seçenekleri nelerdir? Lotusdiamond.com.tr üzerinden Kredi Kartı, EFT veya Havale ile ödeme yapabilirsiniz. Ayrıca, kredi kartına 8 taksit seçeneği de sunmaktayız.
8) Havale veya EFT ile verilen siparişler ne zaman işleme alınır? Havale/EFT ile verilen siparişlerin işleme alınma tarihi, siparişin verildiği değil, ödemenin banka hesaplarımıza geçtiği tarihtir. Havale/EFT ile verilen siparişlerde 3 iş günü içinde ödeme gerçekleşmezse siparişler iptal edilir.
9) Tamir için ürün göndermek istiyorum. Nasıl gönderebilirim? Aldığınız tüm ürünler ömür boyu tamir ve bakım garantisi altındadır. Ürünlerinizi istediğiniz zaman tamir ve bakım için tarafımıza gönderebilirsiniz.
11) Aynı satış koşulları mağazalarınızda da geçerli mi? lotusdiamond.com.tr sitesinde yer alan ürünlerin fiyat ve satış koşulları yalnızca bu siteden yapılan alışverişler için geçerlidir.
12) Kupon kodum var, nasıl kullanacağım? Kupon kodlarınızı kullanmak için sepet sayfasında yer alan "Kupon Kodu" bölümüne kodunuzu girmeniz yeterlidir. Kupon kodunuz geçerli ise, sayfanın üst kısmında yeşil bir bilgilendirme mesajı çıkacaktır; geçerli değilse, kırmızı bir uyarı mesajı görüntülenecektir.
13) Satın aldığım yüzüğün ölçüsünü bilmiyorum, ne yapmalıyım? Satın aldığınız yüzüğün ölçüsünü bilmiyorsanız, ölçü kısmını boş bırakabilirsiniz. Yüzük size ulaştıktan sonra, dilediğiniz zaman ücretsiz olarak kargo ile tarafımıza göndererek ölçülendirme yaptırabilirsiniz.
14) Ürünü iade ettiğimde süreçler nelerdir? Ödeme hesabıma ne zaman geçer? İade edilen ürünler merkezimize ulaştıktan sonra en geç 1 hafta süren bir kontrol sürecinden geçer. Gönderdiğiniz ürün, cayma hakkınıza uygun ise ödeme yaptığınız tutar, aynı ödeme yöntemiyle iade edilir. Cayma hakkına uygun olmayan, hasarlı ürünler ise raporlanarak tarafınıza geri gönderilir. Bu durumda size telefon veya e-posta ile bilgilendirme yapılır.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR